مجوز استخدام (۲۵ هزار ) در آموزش و پرورش برای سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ الهیار ترکمن اظهار کرد: ۲۵ هزار مجوز استخدامی برای سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ که آخرین سال اجرای برنامه ششم است در نظر داریم. عصر نیر”معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره استخدام آموزشیاران و معلمان پیش
کد خبر: ۸۴۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 29 April 2020

الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش گفت؛ ۲۵ هزار مجوز استخدامی برای سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ که آخرین سال اجرای برنامه ششم است در نظر داریم.

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره استخدام آموزشیاران و معلمان پیش دبستانی، بیان کرد: حذف آزمون به هیچ عنوان امکان پذیر نیست؛ چراکه تکلیفی قانونی است، برای ماده ۲۸ هم با توجه به نیاز نیروی انسانی این موضوع مورد توجه است، حجم نیاز را اعلام کردیم و با ابلاغ آن آزمون ویژه‌ای برای آموزش و پرورش اعلام می کنیم.
او ادامه داد: به دلیل اینکه در فرآیند مذاکره هستیم هنوز تعداد و زمان آزمون معلوم نیست، اما به محض صدور مجوز کار را آغاز می‌کنیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تصریح کرد: استخدام معلمان حق التدریس تا پایان برنامه ششم انجام می‌شود. همچنین با توجه به تکلیف قانونی برای آموزشیاران نهضت آزمون ورودی برگزار و بعد از گذراندن دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان پیمانی می‌شوند. قرار بود فروردین ماه آزمون برگزار شود اما با توجه به شرایط لعو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار